من امدم ام توچرا.............؟؟
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت14:48---16 مهر 1392
داداشی من لینکت کردم باسم ایمان.اگه اسم خاصی مد نظرته بگو.تو هم میتونی من بانبض احساس یا مرجان لینک کنی هر کدومو دوست داری دیه.
پاسخ:ابجی گلم مرجان جان تو لینک شدی عزیزم


marjan
ساعت14:36---16 مهر 1392
سلام داداش کوچولوی من خوبی عزیزم؟

ممنون که اومدی وبم وبلاگ تو هم زیباست خصوصا عکسهاشمن باتبادل لینک موافقم گلم.همیشه منتظرت هستم
پاسخ:سلاام مرجان جان ممنون اومیدوارم تو هم خوب باشی


meysam
ساعت12:00---16 مهر 1392
ایمان جاااااان این عکسو که دیدم دیگه سرباز فراری خواهم بود
پاسخ:میسم جان سربازی دگه چه میشه کردخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: