کاااااااااش..........
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ شنبه 20 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

کاش من هم کسی را داشتم ........
که با بستن چشمانم .......
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم .......
 بوی نفسهایش را میشنیدم ........
کاش من هم کسی را داشتم .......

که حتی وقت نبودنم ....
عاشقم باشد ........
کاش .....



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت9:26---21 مهر 1392
این روزها کم صبر شده ام ...

کم صبوریمم خیلی دوست دارم ؛دلیلشم دوست دارم .

دلیلش اینه که:

این روزها دلم بدجوری تنگ میشه برات

اخه صبرش کم میشه دلش می خواد ببینتت ...

این روزها برایم معنایی نداره وقتی از تو دورم .

صبرم کمه چون دوستت دارم

صبرم کمه چون همه زندگیه منی ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: