باز من ماندم وخلوتی سرد......
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

باز من ماندم و خلوتی سرد
خاطراتی ز بگذشته ای دور
 یاد عشقی که با حسرت و درد
رفت و خاموش شد در دل گور...........
 



نظرات شما عزیزان:

ال ناز
ساعت0:46---1 آبان 1392

بر روی نیمکت تنهایی مان نشسته ایم و نگاه سردمان چه بی تفاوت بر روی شبنم یخ زده ی دلتنگی ها خیره مانده است .من مدت ها پیش نیلوفر آبی قصه ها را برایت چیده بودم و تو امروز ،غم سرد زمستان را به دست های من بخشیدی ..سکوت ،تنها حرف مشترک من و تو است .


marjan
ساعت22:41---30 مهر 1392
ﺍﯾــﻨـــﻘـــﺪﺭ ” ﺗـــﻌـــﻮﯾـــﺾ ” ﻧــﮑــﻦ …
ﺑـــﻪ ﺧــــﺪﺍ ﮔـــﺎﻫـــﯽ ﻣــﯿــﺘــﻮﺍﻥ ﺭﺍﺑــﻄــﻪ ﻫــﺎ ﺭﺍ ” ﺗــﻌــﻤــﯿــﺮ ” ﮐـــﺮﺩ
ﺣـــﺘــﯽ ﺑـــﺎ ﯾـــﮏ ﻟـــﺒــﺨـــﻨـــﺩ ﻋــﺎﺷــﻘــﺎﻧــﻪ


kati
ساعت21:24---30 مهر 1392

تا بودم ای رفیق ندانستی که کیستم
روزی به سراغ حال من آمدی که نیستم


مهتاب
ساعت19:39---30 مهر 1392
سلااام ایمانم خوبی؟؟؟/ مطاب جدیدت عالیه گلم
پاسخ:سلااام مهتاب جووون ممنون


سرباز وطن
ساعت19:31---30 مهر 1392
یه دونه باشی
░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██


سرباز وطن
ساعت19:29---30 مهر 1392
سلام خوبی ایمان جون؟ راستی میشه بین مطالبت اس ام اس های هم اغوشی بلزاری ممنون
پاسخ:سلااام دوست خوبم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: